torsdag 19. mai 2011

Nye skatter...

lå og ventet på meg i postkassen min i dag!


Purple Celestial Heart og Window to My Heart
To nydelige hjerter! Og i tillegg en god del perler, siden ordren min ble sendt så sent (synes det gikk utrolig raskt jeg da, de er jo sendt helt fra USA).


Liker spesielt godt det turkise hjertet som har solen i hjertet!!! I think I'm in Love <3


Jeg har kjøpt hjertene fra Staci Louise som har butikken SLArtisanAccents på Etsy. Her selger hun fine anheng/perler av polymer leire og metall-leire. I tillegg har hun også butikken stacilouise på Etsy der hun selger  smykker hun selv har laget. Den oppdaget jeg først i dag forresten, da jeg kikket i bloggen hennes. Hun lager mye fint og originalt. Blant annet av sjøglass (altså glass som har ligget i sjøen). Det har jeg også gjort (et sommer-minne-smykke) og er noe av det som jeg har planer om å lage mere av...


Bilde fra Etsy-butikken stacilouise

Bilde fra Etsy-butikken stacilouise

men så har jeg så mange planer jeg da..  blir ikke kjedelig med det første liksom :-)

5 kommentarer:

  1. Så fine smykker, da:)

    Akk, ja...kjenner meg igjen...så mange planer og så lita tid...

    SvarSlett
  2. Flotte smykker du har kjøpt:) Selv går jeg også rundt på strendene og samler slips glass, det kan brukes til mye:)

    SvarSlett
  3. Nydelige hjerter. Jeg likte også det turkise hjeret best. Skal bli spennende å se hvordan du vil bruke dem.
    Var inne og tittet på smykkene Staci. Nydelige smykker. God ide å bruke glass fra fjæra.
    Takk for at du deler mønsteret på skjerfet.
    Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...