mandag 30. mai 2011

Jippi - jeg vant, jeg vant!!!

Jeg har vunnet i tidenes mest generøse Gi-Bort!!!


Ellen Sand har hatt en gi-bort der hun har trukket en vinner av en valgfri EllenSand kjole og en giga-heklekrok! Og av ca 162 deltakere, var jeg den heldige vinneren av kjolen! WOW! 


Men Ellen  har laget så mange kjempefine kjoler - det blir ikke lett å velge...
Her er noen av de jeg liker best:


EllenSand-kjoler


Bildene er hentet fra hjemmesiden hennes som du finner her.
Se også bloggen hennes her hvis du ikke allerede er kjent med den.
Her finner du mange nyttige tips om blant annet sying og hekling og masse, masse inspirasjon! Men også mye om helt hverdagslige ting - en kjempekoselig blogg!
Ellen har også startet sin egen innsamlig der hun selger EllenSand-produkter til inntekt for Leger uten grenser. Den finner du her.


Kjempefint skjerf som Ellen Sand selger til inntekt for Leger uten grenser.


Jeg er så heldig!!! Jeg har allerede tatt meg en svingom med kjæresten :-D



Bilde av EllenSand kjolen Solstyrke. Bilde lånt fra Ellen Sand.

4 kommentarer:

  1. Godt dere får svingt dere litt ;) Utrolig gøy at du fikk den store premien! *danser litt polka sammen med deg i glede*

    Ha en super-duper-fin-kveld!

    SvarSlett
  2. Det gjør meg veldig glad at du blir så glad av å vinne en kjole av meg.:D
    Og jeg gleder meg til å sy den.
    Send meg en epost når du har bestemt deg eller om det er noe du lurer på.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  3. Jøss - så utrolig gøy! Gratulerer så mye! :D Og for noen flotte kjoler hun lager! Wow! En sånn kunne jeg gjerne tenkt meg, kjenner jeg. :0)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...