søndag 7. november 2010

Omsider: lenge etterlengtet Ametyst smykke..

For alt for lenge siden lagde jeg et armbånd til søsteren min av noen store firkantede ametyst perler sammen med metallperler og charms. Jeg har alt for lenge skulle lage et smykke som passer til. Det fikk jeg omsider gjort nå i helga. Jeg lagde like godt to ganske ulike smykker og ett armbånd til, av disse spesielle perlene med de vakreste lilla-fargene du kan tenke deg.
Dessverre har jeg ikke bilde av armbåndet som hun fikk (borte vekk pga innbrudd..).


Large Ametyst - Purple Pleasures


Ametyst Leaf - Purple Pleasures



Large Ametyst Armbånd - Purple Pleasures


Men det store spørsmålet nå er hvilket av disse smykkene min kjære søster liker best..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...