lørdag 13. november 2010

Julegaveproduksjonen har startet!!

Det er på høy tid å få fart på julegaveproduksjonen nå.

Både i går kveld og i dag, har jeg og ni-åringen min, Josefine, kost oss med hvert vårt julegaveprosjekt. Vi har heldigvis klart å dele bord slik at det har vært veldig koselig og sosialt. Jeg har hjulpet henne bitte-litt bare. Hun har så og si klart alt selv. Men vi er skikkelig flinke til å bakke hverandre opp med komplimenter og god-ord som "Det blir jo kjempefint!!". Og et annet tema som går igjen er: "Hvem skal få denne tro?"

Vi må jo vise litt:





Jeg er skikkelig spent på min pågående julegave som dere ser litt av over. Håper virkelig at den blir like fin som jeg innbiller meg... tror faktisk jeg skal klare å få den ferdig i løpet av dagen :-)

Nå baker Josefine sjokoladekake - gleder meg til den er ferdig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...