onsdag 21. mars 2012

Vårblomster

Siden jeg nå har kommet ut av vinterdvalen der jeg bare har gått i store strikkegensere, er det koselig å lage noen nye smykker.






Her har jeg brukt noen av hekleblomstene som jeg fortalte om i forrige innlegg. De er rett og slett knyttet på slik at de kan byttes ut med blomster i andre farger :)
Og snor av flettet skinn.


I've made som easy jewlery to go with my dress. The crochet flowers can be removed or more can be added since they are tied to the leather cord.

2 kommentarer:

  1. Så søte blomster du hekler. Supert som pynt som kjeder, eller på kjolen din som du viste i forrige innlegg. Har satt tilsvarende på noen luer, barnekjoler, heklede vesker.. Bare fantasien som setter grenser, og fantasi og kreativitet har jeg inntrykk av at du er mer enn rikt utstyrt med. :)

    SvarSlett
  2. Salut,
    très joli jeu de couleurs, pour un tès délicat collier.
    Amicalement.Celeste

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...