fredag 9. mars 2012

Jeg vant!

Jeg har vært heldig og vunnet i Retrobaby's giveaway!
Hun har feiret ett år med blogging og har loddet ut en stoooor pose med garn i herlige farger.


Mange nøster med fint garn til meg og en praktisk stoffveske, som alltid er kjekt å ha til garn eller andre hobbyting.




Nøstene med garn fra Malsen og Mor passer perfekt til strikkejakka, så de skal jeg bruke ganske snart tror jeg. Har noen ideer som jeg håper å få iverksatt :)
Tusen takk, Retrobaby, for herlige nøster!!!



Retrobaby har en flott blogg som jeg må innom minst hver fredag. Da har hun ofte plukket ut favoritter fra Ravelry og det er alltid gøy å få ny strikkeinspirasjon fra henne. Her kan du se Retrobaby's Ravelry's Friday Favorites.


Ønsker alle en super fredag!!!


I've been lucky in Retrobaby's giveaway. Always fun with new yarn. Have a nice evening!

5 kommentarer:

  1. Heldiggris!!!
    Grattulerer, og god helg!

    SvarSlett
  2. Så moro! Kos deg med nøstene, og ha en god helg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Gratulerer. Regner med du får laget noe vakkert av gaven.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer, så gøy! Flott premie også! Gleder meg til å se hvilke vidunderligheter du tryller fram av garnet!

    Ha en strålende sørlandshelg!

    SvarSlett
  5. Der var du jammen heldig! Gleder meg til å se hva du lager av garnnøstene:)
    Håper du får en fin lørdag.
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...