lørdag 22. januar 2011

Veien til mannens hjerte

går gjennom magen?


Med mine kokke-kunster eller rettere sagt manglende interesse for matlaging.. så håper jeg at det finnes andre veier til mannens hjerte..


Som for eksempel å lage varmt utstyr til en skytter..




Disse tovede sokkene er en ufo som jeg endelig er ferdig med. Ikke det at det har tatt så lang tid egentlig, men de har blitt nedprioritert rett og slett fordi de er kjedelige. Men nå skal de snart tas i bruk, når utendørs skytestevnene snart starter. De er ingenting å skrive hjem om overhodet, kjedelige å lage og kjedelige å se på. Måtte derfor prøve å ta noen morsomme bilder. De går på veien til mannens hjerte - mannen i mitt hjerte :-)










Disse tovede vottene strikket jeg i fjord, og var de første jeg pyntet med initialer som er festet til plagget før toving, med en filtenål.
De har vært brukt i fjordårets sessong og vært veldig populære.
Jeg har strikket tre votter, to vanlige + en ekstra høyrevott med åpning slik at de lett kan vippes over og få fingrene på avtrekkeren.







"Bak en vellykket skytter står en strikkende kvinne.." ???

6 kommentarer:

  1. Ja, det må være slik - bak en vellykket skytter står en strikkende kvinne! Du får virkelig tatt de beste bildene:)

    SvarSlett
  2. det er super billeder, og de sokker ser bare dejlig ud.

    SvarSlett
  3. Hei! Disse må jo finne veien inn til mannens hjerte. Gode varmende plagg som sikker passer perfekt til en skytter.

    SvarSlett
  4. Eg er sikker på at du har funne ein veg til manners hjarte, du òg ;o)

    SvarSlett
  5. Mange kule bilder :-)

    ( jeg har heller ikke vunnet min manns hjerte med matlagingen min , det er iallefall sikkert :-) Fnis :-) men han spiser alt jeg lager , snill han :-)

    SvarSlett
  6. Haha, dette var morsom lesning! Laget faktisk tova jaktsokker til jul jeg også, men mottageren var pappan min... 'Cause my heart belongs to Daddy... (o:

    Tipper mannen din blei strålende fornøyd med svært gjennomtenkte gaver. En kone som hindrer han i å fa kalde føtter må da være en god innvestering? Selv om pølsefingrene i vottene ikke akkurat var flatterende...

    Make love, not war. Med tova ullsokker på??? (tjihi, klarte ikke å dy meg...)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...