lørdag 9. juni 2012

Enkel kjole-løsning


I forrige innlegg nevnte jeg at jeg ønsket meg en svart kjole til min nye sommer-cardigan. Her har jeg tatt en kjole fra skapet og gitt et nytt liv. 



Kjolen har alltid vært ubehagelig trang over bringa, men mer enn stor nok ellers. Slike vide kjoler er finest når de ikke blir alt for store synes jeg, men det er jo hyggelig å kunne puste også da :)





Jeg har byttet ut bakstykket på kjolen med et nytt bakstykke i jersey, betraktelig mer behagelig enn det forrige. Her var jeg heldig og hadde jersey i akkurat lik nyanse som kjolen, liggende. Nå kommer jeg nok til å bruke denne kjolen mye mer, nå når jeg klarer å puste i den også :)





Pust inn, pust ut. Gjenta om nødvendig...

4 kommentarer:

  1. Dette var et flott antrekk. Både kjolen og jakka er super. Den jakka misunner jeg deg. Du er så flink.
    Klem

    SvarSlett
  2. For en lur endring av kjolen! Det er jo topp å kunne forbedre noe man allerede har i skapet, for så å kunne bruke det mye mer! Jeg har stadig ambisjoner om å gjøre dette, istedenfor å kjøpe nytt... Ambisjoner, altså.

    Den lille jakka ble kjempesøt, sommerlett og glad! Tipper den muntrer opp både enkle antrekk og gråe sommerdager (om det skulle bli noen, men det satser vi så klart ikke på). Jeg liker stilen din. Glad og humoristisk samtidig som den absolutt er elegant.

    Ha en strålende søndag! Og er den ikke strålende, ta på deg den nye jakka di, da vel! (0:

    SvarSlett
  3. Den jakka er altså sååå fin, og som du har gjort, tatt den over en kjole, er bare superflott!!
    Jeg har også noen tunikaer , som kunne kledd en slik kort jakke. Jeg ser nemlig gravid ut i disse, siden jeg er stor over bysten. Og med en kort jakke, får man litt midje alikevel.
    I går fant jeg frem en rød bolero jeg hadde hatt liggende en stund, og vips, så kan jeg bruke alt av store kjoler og tunikaer igjen.
    Stilig at du kunne sy om kjolen også. Det er jo greit å kunne puste, og ikke bare se fin ut ;)

    SvarSlett
  4. Den er rigtig flot sammen med den sorte kjole.
    Elsker disse glade striber.
    hilsen Mona

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...