søndag 13. mai 2012

Til konfirmanten

I går var vi i konfirmasjon - til verdens herligste jente.





Da vi fikk invitasjoner til konfirmasjonen, var det brukt personlige frimerker av konfirmanten. I jakten på en personlig og unik gave til fadderbarnet mitt, kom jeg på at jeg hadde sett en gullsmed som lager smykker av frimerker - Sigfrid Sannes

Jeg fikk henne til å lage et smykke av frimerket - stilig ikke sant!?
Morsomt å kunne gi en presang som ingen andre i hele verden har maken til :)

Et personlig kort hører også med selvfølgelig. Jeg lagde kort av denne enkle kollasjen.

Sigfrid Sannes lager unike smykker i en romantisk stil, se også bloggen hennes her.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk. Dette er noe av det fineste jeg har sett. En super god ide: )

    SvarSlett
  2. Både unikt og personlig, og noe den unge konfirmanten garantert vil sette pris på. :)

    SvarSlett
  3. Så stilig og personlig gave er det ikke noen som har maken til;) Herlig!

    SvarSlett
  4. nydelig smykke!!! sigfrid sannes har vakre smykker :) hyggelig for konfirmanten å få noe personlig

    en riktig god ide :))

    SvarSlett
  5. Nydelig !!
    Hun lager så flotte smykker :-)

    ååå..
    vi skal i konfirmasjon på lørdag ..
    dette hadde jo vært en suuuper ide :-)
    men er for sent nå vel ..

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig:) Tenker konfirmanten ble glad for det..
    Ha en fin 17. Mai..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...