lørdag 28. januar 2012

Det beste med vinteren...

er alt det fine du kan lage - tykke, myke, varme, deilige plagg...




Boken Naturlig Strik inneholder strikkeoppskrifter på mange fine og romantiske plagg i duse farger. I boken er det såååå mange nydelige bilder <3








Mange av dere har sikkert sett denne boken omtalt i andre blogger tidligere. Jeg har prøvd å bestille den på nettet for en stund siden, men frakten kostet nesten det samme som boken, så da ble det ikke så fristende å bestille den likevel. Men jeg var heldig og fant en bokhandel på nettet, som gav meg gratis frakt siden boken kostet litt over 200! Kan absolutt anbefale denne bokhandelen - Capris.no - nesten for bra til å være sant... Regningen kommer i pakken - greit for de som er skeptiske til å handle på nettet.
 "Fraktkostnaden er 29 kr pr bestilling dersom summen for bestillingen er under 195 kr. Bestillinger som overstiger 195 kr leveres alltid fraktfritt! Dette gjelder alle våre forsendelser."


The best thing about winter, I think, is all the thick, warm and cuddly garments you can knit. This book is a super source of inspiration and with lots of lovely photos :-)

5 kommentarer:

  1. Så mye lekkert det var i denne boka
    - den må jeg sjekke ut :)
    Jeg har handla hos Capris før og er veldig fornøyd.

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-)
    Så mye nydelige plagg det var i den boka, fikk lyst på tunikan jeg:-)
    Jeg har bestillt bøker fra Capris også, fungerer bra det.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Det er så deilig med sånne bøker som man bare kan kose og blad i og la inspirasjonen strømme på... Takk for tips om bokhandel på nettet.

    SvarSlett
  4. Greit å ha oppskrifter man kan ty til, i morgenstunder.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Masse fine oppskrifter :-)

    Jeg synes ikke fargeforskjellen på vesten din var så stor ..
    men det er , som du sier , noe med at vet du den er der , så føler du den :-)
    ( jeg hadde ikke giddet å rekke opp ..)

    og så kreativ og flink som du er :-)
    kanskje du kan sette på noe , som skjuler overgangen ?
    ( jeg har ikke sett oppskriften , så jeg vet ikke hvordan den skal være ferdig :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...