torsdag 22. desember 2011

Så gjør vi så når til kirken vi går...

da må vi jo ha fin-kåpen på...



Siden klassen til Josefine hadde ansvar for årets skole-avslutning i kirka, og den unge talentfulle skulle syne solo, følte jeg meg forpliktet til å se på - syk eller ikke syk.

Det var jo en fin anledning til å lufte en av kåpene jeg kjøpte brukt i fjor vinter.

Laaang grå kåpe i ullfilt med kule "broderte" sømmer og ekte pelskrage.

Sort kåpe i ullboucle, vid og romslig i modellen, med fine knapper og ekte pelskrage
Er veldig fornøyd med kåpe-kuppet og bruker de så ofte som mulig. Mye mer stas med en gammel kåpe, i alle fall når de er så pent brukt som disse. Kan overhodet ikke se at de har vært brukt i grunn :-) Og billige var de også. Kjøpt på UFF i Oslo sentrum.

Benytter anledningen til å ønske alle en god jul. Kos deg hvorhen du er! 


These are my old vintage coats that I bought last vinter. They are both made of wool and have a collar in real fur. I used one of them when my doughter and her class were singing in the church yesterday. 
I wish you all a Merry Christmas!



2 kommentarer:

  1. Takk :0) Riktig god jul til deg også. Lekre kåper, den øverste likte jeg ekstra godt, den var så fin i snittet:)
    Og mon tro hva skjuler seg i den pent inpakkede gaven;)

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Herlig! Ønsker deg og dine en riktig God Jul! Håper du snart blir HELT frisk igjen! StorKlem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...