fredag 23. desember 2011

Nedtelling

Det er ikke til julaften jeg har nedtelling altså...





men til å bli ferdig med dette digre prosjektet.
Vil ikke røpe nå hva det skal bli, men kan si så mye som at det skal toves. Og det er veldig, veldig spennenede!!! Jeg tar det slett ikke for gitt at resultatet blir bra og det er godt mulig at det ender opp til å bli noe helt annet enn planlagt. 




Det er helt klart det største strikketøyet jeg noensinne har hatt. Og det skal bli litt godt å bli ferdig. (For syns skyld må jeg legge til at det ikke er hvitt men offwhite - siden hvitt garn tover dårlig...)


Siden jeg er notorisk redd for å være uten strikketøy, er betydelige mengder garn kjøpt inn (akkurat som at det var nødvendig...) til høytiden. Regner med at det blir en del filmer og serier på tittekassa og da må jeg ha strikketøy. Er du også slik? Eller klarer du å se en hel film uten å ha noe i hendene?


God kreativ jul!!!


This is a projekt I've been working on this last month. It's a sekret what it's supposed to be and maybe it will turn out to be something completely different... But it's going to be feltet and i'm very excited to see the result! marry christmas to you all <3

6 kommentarer:

  1. Hmm.....spennende! Nå er jeg giganyskjerrig! Gleder meg til du vise hva dette skal bli :)

    Blir nok strikketøy på meg også i julen. Jeg kan se film uten strikketøy :) Er litt must, siden jeg ikke kan strikke i blinde. Her skal ungdommen ha det mørkt når vi skal se film. Må jo være som på kino! :)

    Juleklem fra meg! Koooos deg masse i julen!

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se hva dette skal bli.
    Jeg kan desverre ikke strikke, men må gjerne hekle litt foran tv, ellers føler jeg at jeg kaster bort tiden...Den går så altfor fort, og det er sååå mye jeg har lyst til å gjøre/lage.
    Ønsker deg og dine en gledelig jul.

    SvarSlett
  3. Det blir spennende å se hva du holder på med! :D

    Se på tv uten strikketøy er kjedelig. Mannen blir gal av det, men hva skal en gjøre...? :P

    SvarSlett
  4. ønsker deg en fortsatt god jul

    SvarSlett
  5. Jeg har en liten mistanke altså! Men, vi får vel snart se:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...