onsdag 28. desember 2011

Nå koser jeg meg!

Tror jeg koser meg aller mest når jeg har klart å spre hobbyting over hele spisebordet - da er lykken på topp!!!



Det er aldri feil å samle garn i ulike kvaliteter!
Jeg er fremdeles forkjøla og slapp, men har i alle fall kommet i gang med pimping av mitt nye tove-prosjekt som jeg fortalte litt om her.


dette kommer til å ta tid...
Tovingen fant sted natt til julaften, så det ble en sen kveld. Etter tovingen måtte det jo prøves og strekkes, og prøves igjen. Til og med kjæresten måtte hjelpe til med å strekke :-) 





Jeg bruker snø-krystallene jeg lagde før jul, som jeg skrev om i dette innlegget


Jeg kommer selvfølgelig tilbake til det ferdige resultatet :-)
Håper du koser deg du også!


I'm enjoing working on my new felting project. Now I have started pimping it with crochet snowflakes. More info will come! Have a nice day!


Litt kos før toving...

7 kommentarer:

  1. Jeg koser meg som mest når det er kaos på spisebordet:) Men: Ååååå som jeg kunne ønske meg ett hobbyrom.
    I kveld er spisebordet/hobbybordet helt ryddet siden vi har hatt middagsgjester:)
    Gleder meg til å se hva du har tovet.
    Ha en fin og kreativ kveld.

    SvarSlett
  2. Jeg er såååå spent! Hmm....en tovet jakke? Eller hva med et pledd? Hmm.....
    Ser veldig flott ut hvert fall!

    Klem

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du koser deg med så mye fint på spisebordet å henge fingrene i. Gleder meg til å se resultatet.

    Fortsatt god jul . :)

    SvarSlett
  4. dette er jeg virkelig spent på. Jeg er 100% sikker på at det blir NYDELIG som alt du lager.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  5. Jeg følger med og er spent på hva du har laget.
    Kos deg videre i romjula!

    SvarSlett
  6. Så masse flotte hobbyting på bordet ditt, det er herlig å kunne boltre seg i slikt. Skjønner godt du storkoser deg. Gleder meg til å få se resultatet av prosjektet ditt, spennende. :-)
    Ønsker deg god bedring og noen koselige romjulsdager.
    Juleklæm

    SvarSlett
  7. Deilig med god plass. Når jeg har breia meg utover hele hobbyrommet, ja da gyver jeg løs på spisestuebordet så kan jeg kose meg med hobby samtidig som jeg er rundt familien.
    Det blir kjempespennende å se hva du kommer med :)

    Kos deg masse videre, og Godt Nytt År til deg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...