fredag 2. desember 2011

Dagens Epla-forside

Jammen er jeg heldig igjen! En av favoritt-listene jeg har laget tidligere i høst er på forsiden av Epla i dag (og i går kveld).




Slik så listen ut i går kveld. Men det som er morsomt er jo at listen som vises på forsiden av Epla, får nye produkter hvis noe på listen blir solgt. Og nå har listen endret seg. Det er de deilige ullsokkene fra Bohemian Princess som har blitt solgt.


Hele listen kan du se her.
Klikk her for å se det opprinnelige innlegget og slik listen så ut da den ble laget. Ting som har blitt solgt er ikke lenger synlig i listen på Epla. Og det er utrolig mange lekkerbisker som har blitt solgt :-)
Så bra!


Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Flott forside med mange flotte produkter :-)
    Ønsker deg en trivelig helg! Klems

    SvarSlett
  2. Blått er så fint! Flott liste!

    Ha en herlig helg! klem

    SvarSlett
  3. Så herlig da. Men så er du jo flink også da til å plukke ut vakre ting. God smak har du.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Jeg digger listene dine! Er sikker på at jeg kunne overlatt julegavehandelen min til deg, og endt opp med å gi perfekte gaver! (o:

    Det beste med listene på Epla, er jo at du stadig er representert! Altså ting du lager. Gøy!

    Og du gjør meg nesten grønn av missunnelse når du forteller at man kan få kjøpt geilsk garn og oppskrifter i Arendal. Lurer på om jeg må ta meg en tur... Det er veldig greit å handle på nett fra Danmark, hun sender raskt også, men det blir noe helt annet å se fargene live og å kjenne på garnet... Kunne fort blitt en dyr Sørlandstur, gitt! Er prisene tilsvarende de i Danmark?

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...