søndag 28. august 2011

Birdie

Det har dukket opp enda mer fint i postkassen min! Og ja, jeg har vært et skikkelig svakt menneske i det siste...


Jeg har lenge syntes at de nye fuglene som Kim har laget i fimo leire, er utrolig fine. Jeg og Josefine bestemte oss for å ha ett på deling. Men jammen dukket det ikke opp en liten venn også i pakken.








Kim Bjørvig har butikken KimmelinesSmykker på Epla. Hun lager de vakreste ting i fimo, hun holder på med sølvsaging og preger inn motiver på sølvplater, hun lager de vakreste perlesmykker med perler i nydelige farger, og hun lager fine anheng i resin.


Fuglene er helt nydelige og med utrolig fine farger. Kimmeline er dronningen av fimo! Tidligere har jeg kjøpt flere av hennes tøffe hola-armbånd i fimo.


For en stund siden lagde jeg et favoritt-innlegg og en favoritt-liste på Epla med utgangspunkt i nettopp Birdie, det kan du se her. Noen av Kim's kjempefine håndsagde hjertesmykker kan du se i et tidligere innlegg her.


Kjæresten lurte på om jeg hadde bursdag siden jeg fikk så mange pakker i posten. Jeg har jo ikke det da, men siden det ikke er sååå lenge til så har jeg laget meg en ønskeliste-collage fra KimmelinesSmykker :-)



Ha en fortsatt fin helg!


All these beautiful products are made by Kim and sold by KimmelinesSmykker. The birds, made of fimo, have now become mine - Lovely, don't you think?

4 kommentarer:

  1. Så vakre ting! Jeg ønsker meg jeg også :)

    SvarSlett
  2. Jeg har også et Kimmeline smykke. Men disse vare utrolig fine. Jo, vi har veldig lik smak, Gitte. Jeg kunne tenke meg alle disse. Særlig perlearmbåndet med stort sølvhjerte. Nydelig!
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Jeg er også en stor kimmelinefan! Masse flott i butikken hennes! Disse fuglene var utrolige fine!

    Kos dere med dem :) Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Salut,
    Vraiment beaux ces bijoux, on ne sait lequel choisir, les oiseaux on croirait que c'est de la porcelaine, bravo Kimmelin et merci de nous montrer de si belles choses.
    Amitiés.Celeste

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...