lørdag 2. april 2011

Vårtegn

Ukens tema i fotoutfordringen til Petunia er Vårtegn.


Og til og med her, hvor det har vært så mye snø, begynner det å dukke opp noen vårtegn hist og her.
Men det morsomste vårtegnet jeg har tatt bilde av i år er dette:





lillejenta mi som går barbeint i fjæra over snø og kalde steiner...


Jeg har laget et fotokort til butikken min i Epla med dette bildet:




Flere fotokort jeg har laget i det siste:












Ikke alle er like positive som dette må du tro, men det er en gang slik livet er - alt kan ikke være bra alltid!
Det kan virke som summen av lykke er konstant - hvis det går veldig bra i privatlivet, så går det kanskje ikke så bra i arbeidslivet eller omvendt. Og slik er det vel her for tida. Den ene dagen topp nyheter på privaten og når det gjelder hobbyrelaterte anliggender. Den neste dagen slår bomba ned på jobb, og du vet ikke hvordan du skal klare å komme deg over denne motbakken...


Da finner jeg trøst i disse ordtakene 











"Det går som regel bra" pleier Pappa å si, så får stole på det da!

4 kommentarer:

  1. Herlig bilder! Gleder meg til vår ;)
    Var ikke den oppskriften jeg har brukt, men jeg får sikkert til å bruke den ;)

    SvarSlett
  2. Koselig innlegg! :)

    Jeg har ikke vært å tittet hos deg før, men i dag er jeg på oppdagelsesferd. Fint sted å lande!

    Nyt søndagen!

    SvarSlett
  3. Digger bildene dine med sitater og det er herlige vårtegn du byr på også!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...