torsdag 7. april 2011

AngerManagement del 2

Anger-Management lista mi funker jo fint!

Har jobbet videre med punkt 1 - å skrive klage. Fått litt profesjonell hjelp og nå gjenstår bare noen små endringer og siste finpuss.
On Track men andre ord :-)


Punkt 2 (selvmedlidenhet) og punkt 6 (trangen til å ødelegge noe) er jeg definitivt ferdig med (for denne gang..).
Punkt 7 (trening) må gjentas!!
Har fått gjort punkt 5 (kaffe med en venninne), og det er store muligheter for mer kaffe og snakketøy med gode venninner senere i kveld.  :-) Yess!

Har også fått jobbet en god del med punkt 10 (tenke på noe positivt og gjøre noe lystbetont).
Og hva er mer naturlig for en kvinne å gjøre i en vanskelig situasjon enn å shoppe sko???








Så utrolig mye fint da... Hvilke skal jeg velge? Klarte å la være å kjøpe noen av de, men det var vel bare pga at jeg var på vei for å gjøre punkt 5 og hadde det litt travelt...

Måtte kikke på Desugual-klær (sigle...)


men endte opp med å kjøpe chenille stoff til kjolen/tunika'en som det var meningen å gjøre ferdig i løpet av uka. De grønne ermene som jeg begynte på i vinterferien, er ferdige:


Fargen passet helt perfekt til det rutete skjørtet som jeg selvfølgelig ikke hadde tatt med (endelig litt flaks!)

Som dere ser så er AngerManagement en hard jobb - men det nytter!!

Ha en fin kveld!!
Og PS! Tror jeg må tilbake til den skobutikken altså!

3 kommentarer:

  1. Utrolig flotte sko. Jeg likte de øverste veldig godt. :)
    Har aldri hørt om anger management før, men det høres sannelig min ut som noe jeg må adoptere. Utrolig flott det forrige innlegget. Stå på!
    Klem Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...