fredag 15. april 2011

Mønster - Prikker

Hos Oftograf denne uka er det Mønster - Prikker som er tema.


Jeg har ikke vært ute og lett etter prikker denne gangen (slik som med stripene...). Jeg får bruke prikkene som finnes i bilde-arkivet mitt :-)



Høst: Mange prikker på busken i oppkjørselen


Vinter: Noen stjeler alle prikkene våre! En fin tyv på en veldig kald vinterdag i desember.



Noen hjemmelagde prikker også... av rød innfarget jade og forsølvet metall. Til salg i Epla butikken.


Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Nydelig smykke og bildet med tyven var virkelig et blinkskudd.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Stilige prikkebilder! Morsomt med fuglen som stjal noen av prikkene. :)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Prikker til å bli gla' av ;:OD)

    Og du, den røde liljebilla ville jeg prøvd å bli kvitt. Den er grådig på hva den er god på, nemlig å spise opp nydelige liljer i haven enten hos deg eller naboen!

    Go' påske ønskes deg - og fin jentetur til Oslo. Slå dere litt løs!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av prikker du har her!
    Spesielt det andre liker jeg godt :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...