torsdag 21. april 2011

Retro-bølgen





Nå har jeg, strikketøyet og Josse vært på jentetur i Oslo. Og vi har virkelig vært på shopping! Det er første gang mor og datter har vært på storhandel sammen - tidligere har shopping bare vært kjedelig og noe man unngikk for enhver pris.


Fin utsikt fra 21 etasje på Oslo Plaza...

Strikkepause og utradisjonell moteoppvisning på hotelrommet:



Nye accessories gir den riktige look'en!
Legg merke til fingeren til Josefine... Jeg burde ha skjønt det!

Har kommet ganske langt på toppen til retro-sommer-kjolen. Men blir den virkelig passelig til meg?


Mer om denne kjolen i innlegget her og her.
Se andre bølger hos oftograf...

Ønsker alle fortsatt fin påske!!

2 kommentarer:

  1. Å, så flink du er! Nydelig farger i kjolen, den blir nydelig mot solbrun hud. Jeg er imponert - selv er jeg best på heklede kjøkkenhåndklær. Og ellers, bildene dine minner meg om tiden når min datter var en liten jente og vi gjorde jenteting sammen. Hver alder har sin sjarm - men du er veldig heldig akkurat nå!

    SvarSlett
  2. Spennende, denne blir jo knallfin ;) Herlig fargekombo ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...