fredag 29. juli 2016

Line-genser

Jeg har strikket en ny genser til datteren min. Hun visste ikke at jeg strikket den til henne, men ble tydeligvis fornøyd med den for hun har bodd i den siden.



Genseren er strikket i garnet Line og var veldig gøy og rask å strikke. Jeg har hatt den som inni-mellom-prosjekt i sommer. 
Jeg har lyst til å strikke den til meg selv også av terrakotta-farget Line-garn jeg har liggende, men har også andre gensere på lista som hadde vært fin i det garnet. 


Mønster: Sandnes hefte Line 1505, design nr 14. Str M
Garn: Sandes Line
Pinner: 5
Info/detaljer: 
Jeg har strikket to riller og heklet en kant med krepsemasker nede på bolen for å unngå at den ble slaskete i kanten nede. Jeg har felt en eller to ganger ekstra i halsen og det ble veldig passelig vidde.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...