onsdag 31. desember 2014

Da er det jammen meg nyttårsaften (igjen) og på tide med en liten status. 
I fjord hadde jeg et nyttårsforsett om å strikke mindre og gjøre mer andre ting som trening, gå tur, fotografere, kanskje til og med gjøre litt mer arbeid i hus og hage ...

Men må vel slå fast at jeg ikke har oppnådd nyttårsforsettet mitt. Strikkingen har tatt seg opp de siste månedene, enda det har vært veldig viktig å fokusere på andre ting. 
Jaja... Har jo fått laget noe da :)

Første halvdel av 2014:


Dette er sommerprosjekter:


Og prosjekter på slutten av vinteren:


Og så de ufullendte da:
Og nå kom jeg på at jeg har en sommertopp til som er halvferdig, men den har jeg ingen bilder av, det får bli til neste vår ;)


Mye av tiden min har gått med til å lage mønster på disse tre plaggene: Grønn kofte, vinterVarm og Rød kofte fra Hamar


Men jeg har også sydd litt dette året:


Og heklet bittelitt:


Det var litt om hva jeg har gjort dette året. Og det har jo vært et fantastisk år på alle måter, ikke minst pga nye oppgaver på jobben, det er bare helt fantastisk. Skulle gjerne blitt i 2014 litt til, men det er bare å ta alle utfordringene som kommer i det nye året og gjøre det beste ut av det. Godt nytt år!

5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget i 2014 :) Synes ikke det gjorde noe at nyttårsforsettet ditt ikke holdt jeg ;) Mitt nyttårsforsett de siste årene er å stelle pent med meg selv :) Og det gjør jeg når jeg kan få pusle med mitt ;) Godt nytt år til deg - blir spennende å se hva du tryller frem i 2015 :)

    SvarSlett
  2. Sikke meget lækkert, du har fået fra hånden i 2014...

    Er HELT vild med din nederdel ala Desigual

    Godt nytår

    SvarSlett
  3. For en imponerende produksjon..!! Den øverste genseren i midten likte jeg ekstra godt :)
    Gleder meg til å se dine nye kreasjoner i 2015!

    Et riktig godt nytt år fra meg til deg :)


    SvarSlett
  4. kor mykje fint lell ... er det lov å spørre kvar det stjerne teppe mønstret er kjøpt -- lekkert ;)

    smil fra monika

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Mønsteret heter All Star blanket og finnes i en bok. Jeg har laget mønster selv etter bilde på nettet, sikkert ikke 100% likt originalen ;-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...