lørdag 7. desember 2013

Varmt - Mykt - Luftig

Har strikket et par slike små, lette trekantskjerf til å ha i halsen.
De er veldig gode på og jeg har brukt min mye allerede.



Mønster: Eget, se mønster på Rilleskjerf her.
Garn: Børstet alpakka fra Viking-garn
Strikkepinne: 8 eller 9
Garnmengde: under 1 nøste
Beskrivelse: Sjalet/skjerfet strikkes så stort man ønsker. Dette er så langt på langsiden at det akkurat kan knyttes. 


Ellers har jeg kjøpt inn garn til flere kofter, så nå ønsker jeg meg mye strikketid fremover. Dessverre er det vel lite oppnåelig i ukene som kommer :)
Ønsker alle en fin førjulstid!

2 kommentarer:

  1. Det er slike små, og enkle sjal som er dem som blir mest brukt.
    Jeg har et slikt et selv, strikket på tykke pinner, kun ruller, og det gikk med et nøste. Jeg simpelthen elsker det sjalet, og alle kommenterer det, selv om det ikke gjør så mye ut av seg.
    Jeg valgte en super kvalitet, så det er nok det de ser.
    God helg.
    Håper du får strikket bare litt, da........ Her prøvestrikkes det en hundegenser.

    SvarSlett
  2. Herlig lite skjerf. Dette må prøves ut. Må nok bli etter jul her også.
    Klemz

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...