onsdag 14. september 2011

Jubileum og Give Away

14. oktober er det ett års jubileum på bloggen og det må jo bare feires!
Det har vært mye mer morro å blogge enn jeg noen sinne hadde forestilt meg, og det er jo helt klart takket være alle dere der ute som legger igjen hyggelige kommentarer! 
Så tusen, tusen takk til alle dere!!!





Regler:

1 lodd = Kommentar
2 lodd = Kommentar + Følger av bloggen
3 lodd = Kommentar + Følger + Link på din egen blogg.
(Du kan evt lage et innlegg. Bruk det øverste bildet)
><
Alle som vil kan bli med på lotteriet.
Og jeg håper de som leser bloggen min, som ikke har blogg
selv hiver seg med også. Husk isåfall å skrive navn og mail-adresse.

Premie:
Denne gangen er det tre premier som trekkes.




1. Valgfritt skjerf/sjal/hals fra Epla-butikken min




2. Grå garnpakke
2 x Tinde fra Gjestal, Sandnes fantasy, Puddel fra Drops, Koala fra ice yarns




3. Offwhite garnpakke
2 x Spire fra Gjestal, Drops Vivaldi, Puddel fra Drops, melert Wool Tweed Superfine fra ice yarns.


Lotteriet slutter 14.oktober kl 18:00. Håper mange vil delta!

139 kommentarer:

  1. Så flott med jubileum og give away! Ja, blogging kan være veldig morsomt! :-) Gratulerer så mye med ditt (snart) 1. år med bloggen! Jeg håper at du får glede av den i lang tid fremover. :-)

    Det blir to lodd på meg. Jeg ønsker meg veldig et av skjerfene dine! :-)

    (Jeg skal snart ha give away, selv - når det er blitt 100 følgere på fb-siden; https://www.facebook.com/recreative.net)

    Ha en god kveld! :-)

    SvarSlett
  2. Grattis till jubileum!
    Så härliga vinster du bjuder på, så jag vill gärna vara med! Jag är redan följare och länkar på min sida = 3 lotter.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei, jeg prøver lykken med 3 lodd i din spennende give-away! :)

    http://ufostrikk.blogspot.com/2011/09/jubileums-giveaway-hos-gnist.html

    hilsen Ingrid (Ufostrikk)

    SvarSlett
  4. Tillykke med jubilæumet....

    Skønne gevinster du byder på:-)

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder....

    Charlotte

    SvarSlett
  5. For en herlig giveaway du har!
    Jeg slenger meg selvsagt på :)
    - 3 lodd på meg!
    Du lager nydelige skjerf - gleder meg til å følge deg videre.
    Og gratulerer så masse med jubileum!

    klem Stinemor

    SvarSlett
  6. Har hatt mitt første besøk på bloggen din, og for en utrolig flott blogg. Så mye flott du lager!
    Har blogget om deg, lagt meg til som følger, og skriver en kommentar. Og krysser fingre for at jeg blir den lykkelige vinner!

    SvarSlett
  7. Hei og hopp :)
    Gratulerer med 1-års jubileum. Jeg vil veldig gjerne være med på din Giveaway. Deltar med 3 lodd :)
    Krysser fingre og tær for at jeg vinner et skjerf :)
    Ha en fin kveld videre
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei, første gang eg er innom og det blir sikkert ikkje den siste for har var det masse fint og artig. Utrolig flotte gevinster, håper eg er ein av dei heldige !!

    Eg legger meg til som følger og vil gjerne linke til jubileet ditt på bloggen min !

    Lykke til med jubileet. No skal eg ta meg ein tur innom Eplet ditt :))

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileumet. Jeg vil gjerne være med på din give away, og tar tre "lodd". Krysser fingrenemfor at jeg vinner en av de fine premiene. :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileum!
    Så flotte premier!

    2 lodd på meg da:)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med og har gjort meg fortjent av tre lodd! Nydelige skjerf! :) Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer!

    To lodd på meg :)

    SvarSlett
  13. Grattis med jubileum og takk for en fantastisk kreativ og inspirerende blogg:)
    Tar 3 lodd jeg

    Ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  14. Så flott give away! Jeg trekker 3 lodd og gleder meg til følge deg videre!

    SvarSlett
  15. Så gøy med jubileum! Ja tiden går fort her inne i bloggverden. Så flotte premier du frister med, så jeg tar to lodd og håper hellet er med meg, følger har jeg jo vært en stund, så jeg har fått med meg allt det fine du tryller fram!

    Klem Cille

    SvarSlett
  16. Fytti så mye fint du lager:)

    Har lagt meg til som følger (ble følger nr 100 :), Skrevet kommentar og laget innlegg på bloggen min.

    Da blir det 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  17. WOW, for en lekker blogg...
    Første gang jeg er innom, og det blir ikke siste.
    Jeg er nå følger, har lagt inn link m/bilde, og en kommentar = 3 lodd
    Lekre skjerf, kunne godt hatt en av de rundt halsen...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  18. Heisann! Så utrolig mye flott du lager! Mitt første besøk men det blir definitivt ikke det siste, thi-hi!

    Gratulerer med 1-års jubileum - jeg blir svært gjerne med på give-away'n din. 3 stk lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer !
    Så flotte premier -
    Jeg må jo bare bli med på give away hos deg!
    Er følger og linker til deg så det blir vel 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  20. Så flotte premeier. Jeg blir med . 3 lodd

    SvarSlett
  21. Åååå.....jeg slenger meg glatt med! Jeg får full pott ;)

    Dette er gøy! Klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer med jubileum! Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd, takk!
    14. Oktober er en fin dato! Da har jeg bursdag, og kanskje ekstra vinnerlykke, hi hi!

    Heleneklem

    SvarSlett
  23. åh jeg vil vildt gerne vinde :0) 3 lodder til mig.

    SvarSlett
  24. Slenger meg med med 3 lodd :)

    SvarSlett
  25. grattis med jubileum. Flotte premier og jeg er følger så jeg tar 2 lodder hos deg.
    Klem

    SvarSlett
  26. Gratulerer! Har blitt følger, så 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  27. Så fine premier. Er blitt følger og tar da 2 lodd.

    SvarSlett
  28. Du lager mye fint, gratulere med jubileum! Jeg er fortsatt litt ny i denne blogge verden,men det blir 3 lodd på meg. Har lagt meg til som følger og linket til deg i ett innlegg. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  29. Masse grattis med jubeleum!!

    Jeg trekker et lodd tusen takk!
    Digger sjalet som er laget av en gardin med heklet beige kant på <3

    Fin hælg te dæ! :) Siw

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye med jubileum!
    Og jeg vil gjerne være med på feiringa, 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  31. Å herlige du - for noen nydelige sjal. Elsker de trekantsjalene dine! Jeg slenger meg med på give-away'en, og krysser fingrene for at jeg vinner et slikt. Uansett har jeg funnet en ny favorittblogg som har havnet i lista mi. :) 3 lodd til meg. :)
    Ønsker deg ei strålende helg!

    SvarSlett
  32. gratulerer med årsdag for bloggen. Jeg titter allerede inn en gang i blant og lar meg inspirere, og give away vil jeg jammen være med på. Jeg følger, linker og kommenterer. 3 lodd blir vel det da :) ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  33. Ja gjett om jeg vil vinne et av disse!! 2 lodd på meg da jeg legger meg til som følger!

    SvarSlett
  34. Tar gärna två lotter, har satt mig som följare. Min stora favorit bland schalarna är den gråa med en knapp på- personlig och snygg! Mitt namn är anette carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Dette vil jeg gjerne delta på:) Tre lodd til meg:) Følger, kommentar og link på bloggen:) God helg

    SvarSlett
  37. Hmmm...eller ble det to fra meg....jeg finner ikke følger-knappen....står bare følgere, men får ikke trykt meg inn:(

    SvarSlett
  38. Grattis med ett år.
    Kjempefine premier.
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd.

    SvarSlett
  39. Å, så flotte premier!
    Vil svært gjerne bli med, og prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  40. Hei!
    Gratulerer med jubileet!
    Så mye fint du har laget! Både sjal og garn hadde vært velkommen til mitt hus :-)
    2 lodd på meg (har blitt følger).

    SvarSlett
  41. Kjempe fin blogg du har. Eg tar 3 lodd:-) Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  42. Gratulere med jubileum!
    Kjempe fine premier, trenger et slik skjerf så tvi tvi...

    Jeg trekker 2 lykkelodd!

    Hanne=)

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med 1-årsdagen!!
    Jøje meg så fine gaver du lodder ut!
    Jeg er med på 2 lodd, og håper på hell og lykke;)

    SvarSlett
  44. Kul! jag är med på två lotter.
    Dock avstår jag ev garnvinst eftersom jag inte kan sticka :-)

    SvarSlett
  45. Spennende! Tar to lodd, ett for kommentar og ett som følger( det måtte æ bli for æ satt og leste på bloggen og fant ut at her må æ lese mer en annen dag!) Klem

    SvarSlett
  46. Hei hei : )

    Jeg tar gjerne 3 lodd, kommentar, link og følger :D
    Så spennende å se denne bloggen, den er ny får meg, men nå blir jeg fast følger ;-)

    God natt, hilsen Silje.

    SvarSlett
  47. Klart jeg vil være med på jubileumsfesten! Gratulerer!

    To lodd til meg, vær så snill.

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 1 års jubileum. Her var mye fint og jeg vil gjerne vinne noke her. 2 lodd på meg, kommentar og følger

    SvarSlett
  49. Så ergelig at jeg ikke så dette før jeg bestilte meg det koksgrå sjalet fra epla. Men da har jeg i hvertfall sikret meg det også kan jeg håpe på å vinne et til i en annen farge. Du lager utrolig flotte ting! Trekker 2 lodd jeg. ;)

    SvarSlett
  50. Gratulerer me 1 års jubileum.
    Jeg tar gjerne et lodd.
    Her var det mye fint. :)

    SvarSlett
  51. GRATULERER med 1-årsdagen!
    Følger og kommenterer - 2 lodd
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  52. 3 lodd på meg! For noen utrolig deilig skjerf, og supre garnnøster. Her krysser jeg både fingre og tær!

    SvarSlett
  53. Gratulerer så mye :-)
    2 lodder på meg, linker i bloggen og så krysser jeg fingrene.
    Ønsker deg en strålende og kreativ dag.

    SvarSlett
  54. 3 lodd på meg!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  55. Jeg trekker med meg et lodd hos deg i dag :) Hanne er mitt navn, og mailadressen min er
    turbo_zebra(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  56. Helledussen så flotte ting du har funnet frem. Her må det bli 3 lodd på meg...tvi-tvi :-)

    SvarSlett
  57. Gratulerer med snart 1 år som blogger. Er enig med deg at det er morsomt i dette blogglandet.
    Nydelige premier du presenterer, trekkes dagen etter min bursdag så tror jeg lykkes i denne:-) det blir 3 lodd på meg.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  58. Hei:)

    ❀✿ Gratulerer masse med jubileum og en fin blogg :O)
    Vil gjerne få være med i trekningen og takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig fin høst!!❀✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  59. Åhhhhhhhhhhhhh, så gavmild og snill du er:))) Forelsket meg hodestups i skjerfene:)))

    2 lodd flyr min vei:))

    Mvh Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Kommenterer og lagt meg som følger :) Har dessvrre ikke blogg, så blir 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  61. Prøver lykken med 1 lodd =)

    vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  62. Så herlig premie. Krysser det jeg kan for at jeg er heldig og vinner en av premiene. Jeg har fått strikkedilla selv, herlig hobby. Tar med meg to lodd, som følger og for kommentar.

    SvarSlett
  63. 1 lodd

    marius grøtan

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Så fint. Gratulerer med 1 år Gitte.
    Det er nok mange - inkludert meg - som ønsker seg de fine skjerfene dine.
    Ha en strålende helg.

    Kim

    SvarSlett
  65. Så mye fint du lager. Håper det blir mange, mange år med bloggen din.

    God helg.

    SvarSlett
  66. Du lager så mye fint, jeg har sikla lenge på en av halsene dine :) krysser fingrene og tar tre lodd!!

    SvarSlett
  67. Tar gjerne 2 lodd :D!

    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  68. Gratulerer ! Så fine premier, jeg tar 2 lodd. Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  69. Karianne som har en sprek blogg selv anbefalte en kikk innom her og herved går den inn i favoritter! Veldig mye i min gate, så gleder meg til å følge denne :) Krysser fingrer og tær og håper at 2lodd kan bringe meg hell, lykke og noe lekkert å ha rundt halsen!

    Har ikke blogg selv, har mer enn nok med å følge med på andres :)

    SvarSlett
  70. Gratulerer med jubileumet!
    Jeg vil veldig gjerne være med å feire og tar to lodd. Kommentar og legger meg til som følger :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  71. Gratulerer!
    Fine premier. Eg tar gjerne eit lodd med deg!

    SvarSlett
  72. Jeg vil og være med på denne flotte giwe awayen! Har lagt meg til som følger, så noter meg ned med 2 lodd :)

    SvarSlett
  73. Jeg vil også være med, kjempeflott give Away:)

    SvarSlett
  74. Gratulerer! Jeg tar gjerne to lodd jeg. :)

    SvarSlett
  75. Så fine sjerf , 3 lodd på meg .
    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  76. Gratulerer så masse med jubileum!!

    Jeg slenger meg selvsagt på dette, for her var det mye fint;-)))

    Trekker tre lodd og gleder meg masse til å følge deg videre!

    Riktig god helg.

    SvarSlett
  77. Gratulerer med jubileumet ditt :D

    Jeg vet ikke hvordan jeg følger en blogg og ikke har jeg blogg heller, så det blir bare ett lodd på meg.

    E-post: celatrem@gmail.com

    SvarSlett
  78. Stilige halser!
    3 lodd på meg :D

    http://kreativkrapylet.blogspot.com/2011/09/gnist-har-en-varm-give-away.html

    SvarSlett
  79. Gratulerer med jubileum.
    Eg tar gjerne eit lodd på dine flotte premier.

    SvarSlett
  80. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-hos-gnist.html

    Klem

    PS: bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  81. Hei:)

    Grattis med jubileumet!
    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
    Så mye fint du lager, blir spennende å følge deg videre:)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  82. GRATULERER!

    Jeg deltar med 2 lodd i konkurransen om de fine premiene.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  83. Hei!

    Gratulerer!!!

    For en flott blogg du har, og så masse flott du lager!! Her blir det nok flere besøk!! Skulle gjerne tatt 3 lodd, men får ikke lagt meg til som følger, så da prøver jeg med 2 til å begynne med!!! Skriver her og linker med bilde!!

    Tine

    SvarSlett
  84. Hei! Oppdaget den kreative bloggen din nå ikveld..og la meg til som følger for her var det masse inspirasjon å hente!!! Lykke til videre! Prøver lykken med 2 lodd hos deg!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  85. For en flott blogg, og flott give away! Jeg vil gjerne bli med i anledning jubileumet, gratulerer :))

    3 lodd tusen takk :)

    Klem fra Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen

    SvarSlett
  86. Jeg trekker gjerne 1 lodd :)
    KLem Lene

    SvarSlett
  87. Til lykke med jubilæet!
    Jeg bliver stadig overrasket over at finde nye bloggere, der ligesom du, laver de skønneste ting! Jeg vil rigtig gerne deltage i lodtrækningen med dine fine gaver med 3 lodder, hvis det er ok at komme fra Danmark!! Jeg har et særligt forhold til Arendal, hvor jeg som teenager holdt en lille kor-koncert i Arendal - det må da tælle:-)

    SvarSlett
  88. Gratulerer med jubileet!

    jeg er gjerne med og feirer med 2 lodd :)

    Mari Ann

    SvarSlett
  89. Glad jeg kom over bloggen din :)
    Gratulere med jubileet!

    Jeg blir med og tar 3 lodd
    http://gros-lilleblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-pa-bloggen-gnist.html

    Hilsen gro

    SvarSlett
  90. Gratulerer med 1års dagen! Så nydelige skjerf! Jeg vil gjerne være med, og tar tre lodd.

    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  91. Hei og hå for en populær gibort du har laget :))
    gratulerer med jubileum, tar to lodd og lager et innlegg på facebook siden til MONOme

    Klem
    Hilde Iren / MONOme

    SvarSlett
  92. Gratulerer med forestående jubileum og sånne vakre premier! Jeg trekker ett lykkelodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  93. Gratulerer så mye med jubileet. Så mye fint du lager. Blir veldig inspirert av bloggen din.
    Ett lodd til meg takk!

    Hilsen Harjeet

    harjeetf@gmail.com

    SvarSlett
  94. vil gjerne være med, linker deg i sidekollonnen min...
    klem,magny

    SvarSlett
  95. Hei. Blir gjerne med her . Kom gjerne innom min blogg og :-)

    SvarSlett
  96. Hei, gratulerer så mye! Jeg vil svært gjerne bli med og trekker tre lodd :-)

    SvarSlett
  97. Gratulerer med jubileet!
    Og takk for at jeg fant denne bloggen - den er flott og det er skjerfene dine også.

    Jeg blir gjerne med i trekningen med 3 lodd.

    Har kommentert, følger bloggen, har lagt deg i blogglisten min på: http://lifeoflinuz.blogspot.com/
    + at jeg har linket til denne give-awayen... var det alt? Tror det.... :)

    SvarSlett
  98. Gratulerer!
    Så fine premier. Jeg blir med,1 lodd.

    God helg!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  99. så mye flott :) blir gjerne med med ett lodd

    SvarSlett
  100. Dejlig give away. Jeg er gerne med med to lodder og krydser fingre. KH.

    SvarSlett
  101. For noen nydelige skjerf! To lodd til meg, og så krysser jeg fingrene. ;)

    modrnshop@gmail.com

    SvarSlett
  102. Vilken fin blogg du har...
    vill gärna vara med på din tävling, 3 lyckolotter till mig.
    Kram Annika

    SvarSlett
  103. Da hadde jeg funnet meg enda en blogg å følge. kjempebra.. :D
    Forresten 2 lodd til meg. :D

    SvarSlett
  104. Gratulerer med jubileum! Har snart 50000 og jubileum jeg også, så da blir det giveaway hos meg også :)

    Jeg tar gjerne 3 lodd, har linket i bloggen og lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  105. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  106. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  107. Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.
    Nydelige ting du lager ;)

    SvarSlett
  108. Hei
    Syns skjerfene dine er såå fine-spesielt de hekla med dusk! Håper du vurderer å legge ut mønster på det skjerfet for salg!
    Kjersti
    kjersti.hagen@hotmail.com

    SvarSlett
  109. kjempe fint skjerf!
    1 lodd! :)

    - emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Hei.

    Jeg er med og tar 3 lodd, håper jeg. Ser ingen steder jeg kan bli følger... Det må jeg finne ut av. Linker i allefall.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  111. Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd! :)

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  112. Oi, denne så jeg først nå. Klart jeg er med. Tre lodd.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  113. Gratulerer med jubileum! Nydelige sjal, vil gjerne vinne et av dem :o) Legger meg til som følger og da blir det 2 lodd

    SvarSlett
  114. Gratulerer med jubileum! Skjerfene dine er nydelige! Jeg vil gjerne være med, 1 lodd på meg.
    - Synnøve (synnove_s_@hotmail.com)

    SvarSlett
  115. Flott give away! Jeg er med og tar 1 lodd!
    Annbjørg
    annbjorg_sunnhordvik@hotmail.com

    SvarSlett
  116. Hei!

    Eit lodd på meg!

    Så flotte premiar som frista veldig.
    Irene
    mail: mariraud@yahoo.no

    SvarSlett
  117. 2 lodd, for å følge og for kommentar :)

    SvarSlett

  118. Konkurranse det er bare såååå moro.
    Jeg henger meg på jeg med 2 lodd for Følger & Kommentar.
    Likte virkelig det skjerfet,det var kjempe tøft.
    Ønsker deg en riktig god høst.
    Stor Hilsen Fra Bergen

    SvarSlett
  119. Gratulerer! Jeg er gjerne med på feiringen og tar full pott, 3 lodd :)
    Flotteste gevinstene :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  120. Jeg tar meg meg 1 lodd. Med ønsker om en fortsatt fin høst. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  121. Gratulerer med ettårsjubileum! Jeg vil gjerne være med i trekning av gevinst, aller helst et av dine nydelige skjerf!
    Ett lodd på meg!

    SvarSlett
  122. Har desverre ikke blogg men tar gjerne 1 lodd i denne flotte konkurransen! Jeg synes du har en fantastisk fin blogg og fortsett med det du gjør! så gjenstår det bare for meg å krysse både fingrer og tær :) ha en flott dag! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  123. Ønsker meg et av de fine skjerfene dine, du er kjempeflink!:)

    1 lodd :)

    theakristine.mail@gmail.com

    SvarSlett
  124. Ett lodd :-) marti.kul@hotmail.com

    SvarSlett
  125. Moro med giveaway! Prøver gjerne lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  126. Hei, hei! Jeg vil gjerne delta i den flotte konkurransen, og trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  127. Gratulerer med 1 års jubileum :)
    Jeg blir jo selvfølgelig med på trekningen din :)
    Er bare litt vel opptatt om dagen, så jeg har litt liten tid på bloggen, men det tar seg nok opp etterhvert nå snart :)

    3 lodd til meg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  128. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  129. grattis, jag tar med en lott tack!

    SvarSlett
  130. nå fant jeg jammen en ny blogg jeg ønsker å følge, mye inspirerende her ja :)

    2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    klem fra Tone

    SvarSlett
  131. Hei. Jeg tar gjerne med meg et lykkelodd. Koselig blogg du har.
    Mvh Ann K

    SvarSlett
  132. Gratulerer med jubileum! Jeg stiller meg i den laaaange rekken av beundrere og tar 2 lodd. Og venter i spenning...

    SvarSlett
  133. Jeg slenger meg med i siste liten - Ellen Sand skryter så mye av deg, og jeg er stadig innom og beundrer både smykker og skjerf... Nå trenger jeg virkelig et skjerf, og satser på hell og lykke:)
    Gratulerer så mye med ettårsdagen som blogger!

    SvarSlett
  134. overveldende deltagelse :)) er fullstendig betatt av skjerfene dine og må jo selvfølgelig være med, rakk det akkurat!

    God helg og klem
    Hilde Iren

    SvarSlett
  135. Hei på deg!

    Gratulerer så mye med dagen!
    Så koselig blogg du har!
    Alle disse skjerfene er fantastiske!!
    Jeg simpelt hen elsker skjerf i alle farger og fasonger!!!
    Håper ikke jeg vinner garn da jeg har sluttet å strikke etter en alvorlig ulykke. Min datter har også sluttet da hennes svigermor lager alt til ungene. Hun er nemlig utdannet på Kunst og Håndverkskole i København, og er født dansk.

    Mvh. Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmamil.no

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...