lørdag 12. februar 2011

Wow - Dedårende presang

For en liten stund siden oppdaget jeg den fine bloggen til duBedåre og meldte meg straks som følger. Siden jeg ble følger nr 200, har Mari sendt meg en presang :-)









Wow - Akkurat det jeg trengte jo!!!






Denne vakre og nyttige strikketøyposen lå i postkassa mi i går kveld! Jeg ble så utrolig glad for den! For det første er den jo bare utrolig søt og fin i nydelige bommullsstoffer og med et kjempefint bilde på. Veldig pent laget er den også og med søm tvers over i bunnen for å lage volum i posen. Men i tillegg er den utrolig praktisk - den er akkurat stor nok til både strikketøy, et ekstra nøste garn og litt utstyr (jeg har en mappe med litt basic utstyr som alltid må med). Og så var det noe jeg virkelig trengte. Jeg har tenkt mye i det siste på at jeg burde lage noe å ha strikketøyet mitt i, men praktiske og nyttige ting det får jeg aldri laget..


Nå er det slutt på å slepe strikketøyet rundt i plastposer..






Men strikketøyposen var ikke tom må du tro. Neida! Oppi var det to nøster Sisu i den nydeligste duse grønnfargen du kan tenke deg og to ulike sokke-oppskrifter fra knitty.com. Det ene paret med flettemønster og det andre paret med hullmønster akkurat slik jeg har så sansen for.






Tusen, tusen takk Mari! Du har Dedåret meg med den flotteste presangen ever :-)
Jeg kan love deg at posen skal få romme mange spennende prosjekter! Ingen ufo'er skal bli liggende oppi den!
Og moralen blir jo at det kan bli "ekstra koselig" å legge igjen en liten kommentar på bloggene man besøker...

2 kommentarer:

  1. Se der ja! Der var den jo i bruk allerede! (o: Da kan jeg jo blogge om strikketøyposer selv også, da! Sydde en til meg selv også, og en til mamma som forhåpentligvis når henne innen i morgen, syns det var en passende morsdagspresang til en strikkeglad mamma! Og har allerede innsett at jeg må sy mange flere, i ulike størrelser til alle prosjektene mine. Kanskje noen havner på Epla også?

    Jeg er enig med deg, det skal kunne lønne seg å legge igjen en hyggelig kommentar av og til, selv om det ikke er noen annonsert give away på gang. Alle bloggere vet hvor hyggelig det er med fine kommentarer og tilbakemeldinger, så det er jo gøy å kunne gi noe tilbake også! Glad du likte gaven. Og takk for dette innlegget, blei virkelig glad! God start på dagen. (o:

    Ha en gnistrende helg!

    Forresten: Hedera-sokkene ser litt tamme ut på bildene i oppskrifta. Søk dem opp på Ravelry så finner du mange flotte bilder av hvor fine de egentlig er. Saviano-sokkene har jeg såå lyst til å begynne på selv nå! kanskje i løpet av helga?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...