fredag 22. juni 2018

Stoff-snop

Siden jeg begynner ferien i ettermiddag, måtte jeg bare ned på stoff butikken i Grimstad, Meretes Atelier, og snope litt før jeg dro hjem fra jobb.


Jeg elsker å finne stoffer som kan kombineres, og har en aldri så liten tvangstanke om at et syprosjekt må bestå av minst tre ulike stoffer som passer sammen. Så da er det jo perfekt at man finner basis-stoffer som går til flere hovedstoffer. 

Gleder meg til å sette meg ned og sette sammen ulike kombinasjoner av disse stoffene i løpet av ferien. Planen er noen topper til meg selv i jersey-stoffene på de tre øverste bildene.



Sist, men ikke minst: Jeg kjøpte blå bomulls-stoffer til en skjorte som jeg lenge har drømt om å lage. Disse fire bomulls-stoffene er i samme serie og jeg måtte sikre meg de før de ble utsolgt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...