søndag 28. juni 2015

Sigarett-bukser i mørk oliven

Denne uken har jeg innimellom mange andre gjøremål sydd på denne buksa.
På bildet ser det ut som at buksebeina ikke er like lange, men det er bare jeg som står litt merkelig...
Den er sydd i små-mønstret bomullsstoff fra Stoff og Stil, og stoffet er tettvevd og solid. På denne har jeg bare glidelås i siden, belegg og kant i linningen. Det er innsnitt bak og høyt liv i vintage stil. 
Det er morsomt med detaljer, men jeg kler nok ikke for mange detaljer, less is more føler jeg.

Nå har jeg sydd tre bukser av samme mønster, og planen var jo å sy en kortere bukse også, får se om tiden strekker til :)


1 kommentar:

  1. Virkelig fine bukser :) Det er så dejligt, når man selv syr noget, man bliver glad for.
    Kh Louise.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...