fredag 5. juni 2015

Bukse-syalong

Akkurat nå er det startet en ny utfordring i sygruppa Voksne Sygale som jeg har meldt meg på.


"Tema for sommersyalongen er som følger:
Lang bukse, capri eller shorts i fast stoff med litt detaljer som lommer, beltestropper, glidelås, knapper osv
Vi ønsker med andre ord ingen "uformelige" slappisbukser/haremsbukser med strikk i livet."
Syalongen varer f.o.m 15 juni og avsluttes den 15 august.



Jeg er jo optimistisk og tror jeg skal rekke ALT denne sommeren, min plan er derfor å sy denne høyvannsbuksa, først i et veldig kjedelig grått stoff jeg har fra før og deretter i en finere farge eller i et stoff med litt mønster på. Spent på fasongen, har god erfaring tidligere med bukser med slik fasong, men man vet jo aldri, mulig den er litt lav i livet... Buksa har detaljer som skjult glidelås i siden oppe ved midjen og knapper nede ved beina. Det er også to små glidelåser oppe ved livet som jeg helt sikkert kommer til å droppe på denne første buksa, så kan jeg vurdere det på neste. 

Kanskje dette er noe for deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...