lørdag 11. august 2012

Nye sommerbukser...

på tur i Skandinavisk Dyrepark.



Denne buksa sydde jeg før vi dro på ferie, men fikk ikke tatt noen bilder av den. Her er den i dyrepark på en varm, varm dag. Derfor er buksa (som egentlig er lang) brettet opp og puffet opp under kneet. Jeg liker å lage sommerbuksene slik at de kan brukes både lange og korte. Derfor er den bare overlocket med rullesøm nederst og vidden er slik at den "henger" på leggen når den er brettet opp.

Ellers er buksa så enkel som mulig, med løpegang og strikk i livet.
Bomullsstoff fra Stoff og Stil.
Den hvite jakka fra tidligere innlegg passer bare supert til denne buksa :)





Siku
Bildene er tatt av kjæresten :-)

3 kommentarer:

  1. Skjønn bukse, og så flink du er som syr bukse til deg selv.
    Det har ikke jeg prøvd meg på enda:)
    Kjempefine bilder av dyrene.
    Ha en strålende søndag i solen:)

    SvarSlett
  2. Tynne sommerbukser trenger man noen eksemplarer av i klesskapet. Er selv glad i linbukser i varmen, men de krøller noe så..
    Buksene satt veldig fint på deg, i et koselig sommerstoff. Godt at de også kan brukes sammen med tidligere produksjoner.

    Synes isbjørner bare er så vakre. Lett å glemme hvor farlige de er.
    Kos deg videre i varmen. :)

    SvarSlett
  3. Herlig sydd kreasjon og fint att du har de på når du viser de opp! Var en fin modell.
    Jeg har funnet en bra modell som passer meg og som är busenkel å sy! men nå er det lenge siden jeg sydde noen... må nok till med ett proskjekt ser jeg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...