onsdag 23. november 2011

Og jeg har lært meg å hekle snøkrystaller

Er de ikke skjønne, disse herlige snøkrystallene?





Men de er ikke bare fine, de er også kjempe-enkle og kjappe å lage - bare to omganger.


Jeg fant linken til denne oppskriften på Pinterest, og måtte bare prøve den. Tenkte det kunne være en fin pynt på den tovede poncho'en min. Selvsagt er dette også kjempefin julepynt eller pynt på pakker eller julekort.


Oppskriften finner du her.
Siden oppskriften er på Engelsk/Amerikansk, er Drops sin ordliste kjekk å ha.


Deltar med snøkrystallene på Pinnekrokens 

7 kommentarer:

  1. Så søte de er! Kan tenke meg de er kjempefine på et pynta julebord, på juletre eller hengende i vinduet. Flott at du deler oppskrift :)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg har også lyst til å lære å hekle! Er så mye fint!

    Ha-en-god-dag-klem-fra-meg-til-deg

    SvarSlett
  3. AHA! Jeg har ikke fått med meg at Drops har en slik ordliste. Det har jeg savna noen ganger.
    Nydelige snøkrystaller.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  4. Excellente idée!

    Amitiés.Celeste

    SvarSlett
  5. Så skjønne de var. Koselig med småplukk som ikke tar så lang tid

    SvarSlett
  6. Takk for at du bidrar i utfordringen.
    De ble kjempefine.
    Marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...