tirsdag 14. juni 2011

WOW - For me?

I dag var jeg ikke sen med å hente posten da jeg kom hjem!
Verdens fineste presang ventet på meg i postkassa!





En helt unik EllenSand kjole, Solstyrke, som jeg vant i tidenes mest generøse gi-bort!







Kjolen er designet av Ellen Sand, finnes bare i 2 eksemplarer, og er skreddersydd til meg! Den er sydd i deilig velour, med verdens herligste applikasjon på brystet! Det er jo bare til å bli glad av!!!




Kjolen passer perfekt og er så god å ha på! Den kommer til å bli mye brukt - det kjenner jeg!


Men er dere klar over hvor vanskelig det er å ta bilde av seg selv, eller?
Etter utallige slike bilder...




måtte jeg finne frem stativet. Etter mye plunder med å få stilt inn stativet riktig i den trange gangen, var det klart for fotoshoot. Men med feil innstilling på kameraet og dårlig lys i gangen, ble det mange morsomme bilder...




Maleriet er det Josefine som har malt for noen år siden. Det er også til å bli glad av, ikke sant?




Her kan du se Ellen's innlegg om kjolen. Og her er mitt innlegg om hvor vanskelig det var å velge en av kjolene


Tusen, tusen takk Ellen!!!

10 kommentarer:

  1. Vakkert bilde og vakker kjole! Kjolen var helt herlig! Forstår godt at du er strålende fornøyd. Flinke Ellen!

    Ha en fantastisk dag! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den flotte gaven! Kjolen var virkelig flott,og den satt jo som et skudd!

    Det er ikke helt enkelt å ta bilder av seg selv nei. Bra du hadde stativ i alle fall.:)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Gratulere med ny, stilig kjole! Det passet perfekt med maleriet i bakgrunnen:o)

    Ha en fin kveld videre!
    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Så flott premie du fikk! Skjønner godt at du vil bruke den ofte. :)

    Selvportrett er ikke bare bare, hehe. :)

    SvarSlett
  5. Den var tøff!!
    Ligger et par meter med petrolfarget velour og venter her hos meg...har en plan...ble litt inspirert nå;)
    Kos deg med kjolen:))

    SvarSlett
  6. Så heldig du var, så fin kjole og så flott du er i kjolen. Artig biledserie ,-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny kjole. Den utstråler glede, så den må man jo bare bli glad i.

    He he, kjenner meg igjen i det med å forsøke å ta bilde av meg selv med utløser. Får det aldri helt til, så her synes jeg du skal ha litt skryt for både resultat og innsats.

    SvarSlett
  8. Du ser utrolig flott ut i kjolen. SÅ artig å se deg i den.
    PS! De to eksemplarene som finnes er jo heller ikke helt like. En unikka-kjole, altså.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  9. Nydelig kjole :)
    Kjempe heldig du er som har vunnet denne:)
    Ha en flott dag videre:)

    SvarSlett
  10. Fantastisk flott kjole!! Noe sånt kunne jeg også ha tenkt meg!!!!! Passer den ei lita og svært så fyldig og runde dame i sin absolutte beste alder? Klemz Grethe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...