lørdag 3. november 2018

StjerneBragd i tykkere garn

Jeg ga bort denne MiniBragd genseren for noen uker siden. 
Jeg bare elsker disse fargene og med den nydelige høsten 
vi har hatt i år, ble jeg veldig inspirert til å lage 
en til meg selv i lignende farger.




Denne barnegenseren er strikket i tynt garn, men jeg ønsket en i tykkere garn. Jeg bestemte meg for å strikke lang jakke i lettlopi tykkelse. 
Info om barnegenseren finner du her.


Her er før jeg har bestemt meg for hvilke farger jeg skal bruke
Jeg bruker ulike garntyper, og valgte det nydelige olivengrønne garnet i Vams/PT3 fra Raumagarn som bunnfarge. I tillegg har jeg mønsterfarger i lettlopi, pickles tweedy, dobbel Einrum E+2 og Jamieson's Shetland Heather.




Det går unna med så tykke pinner, og det er velgig gøy etter å ha strikket på en jakke i tynt garn i månedsvis. Nå nærmer det som slutten, og jeg gleder meg til å bruke denne jakken :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...