torsdag 3. november 2016

Cameo


Jeg er ferdig med sjalet mitt, strikket etter mønsteret Cameo i et fantastisk deilig garn fra Manos del Uruguay som heter Marina.



Mønster: Cameo - designet av Paulina Popiolek. Mønsteret kan kjøpes på Ravelry.
Garn: Marina fra Manos del Uruguay og Rowan fine lace.
Pinner: 3

Detaljer: Sjalet er asymetrisk og blondekanten strikkes på helt til slutt.

Jeg er godt fornøyd med sjalet og har brukt det en gang allerede. Men jeg har ikke for vane å bruke sjal noe særlig, så nå må jeg bare huske på å bruke det litt :)




4 kommentarer:

  1. Helt utrolig vakkert, nydelig fargekombinasjoner:) Jeg må innrømme jeg løp inn til ravelry og satt det på mulig prosjekt med en gang...:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig tilbakemelding! Så fint å kunne være til inspirasjon :-)

      Slett
  2. Kjempefint sjal! Så flotte farger:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...