søndag 15. februar 2015

Knapper til begjær

Jeg har denne uken handlet en del tinnknapper. Jeg var på jakt etter de perfekte knappene til en kofte jeg holder på med.
Jeg hadde finnet drømmeknappen hos Tinn-Per, men nettbutikken deres er for tiden stengt så det var ikke mulig å handle der...
Heldigvis fant jeg de samme knappene hos Pinsvin Design og lykken var stor. De hadde også nedsatt pris på mange av de andre tinnknappene så da måtte jeg sikre meg noen til framtidige prosjekter. 



Det ble også handlet noen knapper i Grimstad hos Meretes Atelier og på Husflidstua. Så nå har jeg et vel-assosiert utvalg av tinnknapper. Oooo lykke :)

4 kommentarer:

  1. Tinnknapper er ikke alltid lette å få tak i. Ser ut som du har vært heldig - en skikkelig fin samling!!

    SvarSlett
  2. Her kan være problem å finne det store utvalget i tinnknapper, så takk for linkene.
    Hilsen fra Liv V.

    SvarSlett
  3. Jeg kjøper endel tinnknapper til butikken fra Tinn Per. De har så mange fine der......
    Og knappene er jo prikken over i'en på et plagg. Der gidder jegvnoe se på prisen, for er knappen perfekt til jakka, ja, da blir det den :)
    I dag var det enklere å komme inn på bloggen din, og helt greit å kommentere. Har du gjort noen forandringer tro?
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint og inspirerende, masse herlig kreativitet. Henger meg på som følger. ~ Pam ~

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...