fredag 6. juli 2012

Leggings

Jeg er veldig glad i å gå i både kjoler og skjørt. Og med det norske klimaet er det veldig praktisk med korte leggins når det er for varmt med strømpebukse synes jeg.


Nå har jeg fått laget meg et bra mønster på noen enkle leggins slik at jeg kan få noen som passer til ethvert antrekk. Og sist jeg var på Stoff og Stil hadde jeg god tid til å tenke miks og match :-)




Her er legginsene sammen med de tre kjolene jeg har sydd i det siste.

Legginsene kan også pyntes med knapper, snorer til å rynke ved leggen, blonder osv. Her er det bare fantasien som setter begrensninger.

Som overlock-novice var jo dette et fint prosjekt for å øve på å feste trådendene ved begynnelse og slutt. Hvordan det gjøres er jo forsåvidt enkelt, men å huske å gjøre det alltid er ikke så lett ;)


Ønsker deg fine sommerdager fremover :) 
Her slipper jeg å vanne i kveld...

3 kommentarer:

  1. Så stilig ,du er så flink med stoff , mønster og håndarbeide.

    Maritklem.

    SvarSlett
  2. Så mange fine farge- og mønsterkombinasjoner du har vist i det siste!
    Kjenner jeg blir inspirert:)
    Fine sommerdager til deg.
    Klem Beate

    SvarSlett
  3. Nei, vanningen ordner naturen selv! Denne sommeren er hvertfall frodig :)

    Herlige stoff, farger, og flinke du! Gøy at du fikser din egen garderobe. Herlig å få de rette stoffene som passer fint til det andre du har laget deg. Moro!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...