tirsdag 15. mars 2011

Oftograf uke 11 - mykt

I dag oppdaget jeg en forholdsvis ny blogg - oftograf.
Oftograf er en side for folk som liker å ta bilder ofte. Og jeg er nok en av de...
Jeg slenger meg derfor med på ukens foto-utfordring: temaet er SANSER - MYKT


Oppfordrer flere hobby-bloggere til å delta - Mykt er jo noe som ikke er så vanskelig å ta bilde av i grunn.




Her kan man også stemme på forrige ukes bilder. Så det er en slags konkurranse. Og da oppfyller jeg også en av de tingene jeg har på "Dette må jeg gjøre før jeg dør" lista mi - å delta på en fotokonkurranse. 
Og ja, jeg har startet på en slik liste faktisk. Har jeg glemt å fortelle dere det??? Kanskje jeg forteller mer om det en annen dag :-)


Håper alle har en fin tirsdags-kveld!

5 kommentarer:

  1. Det så ut til å være en virkelig myk pus ja. :) Morsomt at du har blitt med på oftograf!
    Spennende at du har laget en "Dette må jeg gjøre før jeg dør"-liste. Hadde vært gøy å høre hva som står på den. :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes absolutt du bør fortelle mer om den lista du har laget. Kanskje det kan være noe å oppfordre videre til andre blogger. Fine myke bilder du har tatt:)

    SvarSlett
  3. Det var ingen tvil på at det var mykhet som var tema på disse bildene nei;.) flotte bilder. Hivde meg med på dette jeg også;-)

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk for den fantastisk herlig kommentaren i bloggen min. Det varmer og gjør meg glad!
    Nydelige bilder av pus. Puser er helt klart veldig myke.
    Ellen:)

    SvarSlett
  5. Åh jeg har da glemt jeg har lovet dig noget :0)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...