torsdag 10. mars 2011

Finnes det noe bedre

enn å kunne lage seg en god kopp kaffe...










og deretter å tusle opp på arbeidsrommet som er nesten ryddig, i alle fall klar for bruk, og sette seg ned med hobbyen sin??


Neppe!


Jeg har lenge hatt lyst til å få laget noen nye smykker, og etter et ønske fra Kreative Louise om et armbånd, så kom jeg endelig i gang igjen :-)






Her har jeg funnet frem noe av det som skal brukes til de neste prosjektene :-)






her kan du se resultatet, Louise.








Nå er jeg full av inspirasjon og ideer - noen nye og mange gamle, men akk, jeg har problemer med å få tid til å sette de ut i live!

7 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert smykke du har laget, og bildene er imponerende:)

    SvarSlett
  2. Jeg er nu mere til varm kakao :)
    Imponerende lager I har af kaffe!
    Det er et meget smukt armbånd - fyldt med kærlighed, suk. Jeg sender dig lige en mail.
    Hvad er de smukke perler på smykkebillede 5 lavet af?
    Klem Louise

    SvarSlett
  3. Det er utrolig deilig å komme i gang igjen etter en tørkeperiode. Forstår godt at du får blod på tann når resultatet er så flott.

    SvarSlett
  4. Jeg drikker ikke vanlig kaffe, men drikker mocca ol. Må være litt søtt ;)

    SvarSlett
  5. Så nydelig det armbåndet ble.selv liker jeg best te jeg.Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Finnes det noe bedre enn å være noens super-søster, og å lage så utrolig flotte smykker? Drømme drømme, jeg veit hvor jeg skal skrive ønskeliste til bursdagen min i år i alle fall! På Epla!

    Ha en herlig helg, kos deg m kaffe og kreativitet! (o:

    SvarSlett
  7. Å ha et sted der man kan kose seg og holde på med en hobby og ikke trenger å pakke bort alt hver gang man lager noe... Det er min drøm!
    Heldig du!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...