søndag 27. mars 2011

Feiring og Give Away

Tenkte vi må feire at Epla-butikken har vært i drift i over ett år nå!


1. mars 2010 startet jeg opp butikken - det var en av de tingene man bare må gjøre, hvis dere skjønner hva jeg mener...
Lørdag 2. april kl 20:00 trekker jeg en vinner av mitt nyeste smykke. Da har min lille butikk vært i drift i ett år, en måned og en dag!




Blomsten i smykket er av fimoleire og laget av Kim Bjørvig som har Epla-butikken KimmelinesSmykker. Ellers har jeg brukt halvedelstener (amasonitt), ferskvannsperler, krystallperler og skjellperler. Alt metall er forsølvet. Lengden på smykket kan reguleres og øyenstikkeren skal henge ned langs smykket.


Regler:

1 lodd = Kommentar
2 lodd = Kommentar + Følger av bloggen
3 lodd = Kommentar + Følger + Link på din egen blogg.
(Du kan evt lage et innlegg. Bruk det øverste bildet)
><
Alle som vil kan bli med på lotteriet.
Og jeg håper de som leser bloggen min, som ikke har blogg
selv hiver seg med også. Husk isåfall å skrive navn.

Premie: Smykket på bildet over ELLER et smykke/armbånd/øredobber fra Epla-butikken min hvis vinneren heller foretrekker det...


Dette armbåndet var forresten det første jeg la inn i butkken og det ble solgt momentant, så det var en knallstart :-)


Håper mange vil delta i feiringen :-)

19 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk kæde! :)
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.
    Kærlig hilsen Louise

    SvarSlett
  2. åh 3 lodder til mig Yes den vil jeg gerne vinde :0)

    SvarSlett
  3. ååå dette smykke ville jeg likt å vinne :)
    Så flott blogg du har og så utrolig mye fint du har laga !!!
    Jeg legger meg til som følger og trekker 3 lodd hos deg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg - og gratulerer med bursdag:)

    SvarSlett
  5. Vilken fin blogg du har!
    Jag är med i din utlottning och tar 2 lotter!
    Kram!

    SvarSlett
  6. eg tar 1 lodd.oddrun

    SvarSlett
  7. Jeg skynder mig at smide 2 lodder i puljen. Faktisk havde jeg lige meldt mig som fast læser, inden jeg fik øje på din skønne give away. :-)

    SvarSlett
  8. En kjempefin blogg du har :) Mange fine ting du lager. Jeg tar to lodd. Hilsen Hilde Iren.

    SvarSlett
  9. OJ så spennende, det smykke er jo bare RÅ lekkert:)) Jeg er følger og kommenterer her så 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  10. OÆ! Jeg visste ikke om lotteriet ditt! Men nå gjør jeg det, og selvfølgelig blir jeg med! Trekker 3 lodd!

    SvarSlett
  11. Rita Helen- søskenbarnet ditt.31. mars 2011 kl. 23:00

    hei

    Tar gjerne mot et lodd jeg. Mamma vil også gjerne ha;) Du lager mye fint.

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Tar gjerne et lodd jeg :) Kjempe fint :)

    SvarSlett
  13. Jeg hadde ikke noe konto som kunne følge bloggen din, men jeg gjør jo det alikevel :)
    Må jo følge med på alt det lekre du lager - og dette smykket kunne jeg absolutt tenkt meg til sommeren :)Hilsen fra Ann-Karin

    SvarSlett
  14. Hei. Kjempe fin blogg du har! Både datteren min (16 år) og jeg liker smykkene du lager - de er utrolig flotte!!! Hilsen Gun Elise Ellingstad (gee@gunika.no)

    SvarSlett
  15. Hvor er det smukt, det vil jeg gerne vinde - jeg smider 3 lodder ind i lodtrækningen :-)

    SvarSlett
  16. oi oi oi, 2 lodd her takk :D

    SvarSlett
  17. Jeg kom hit via Ellen Sand. Utrolig lekre smykker du lager, jeg prøver meg med to lodd!

    SvarSlett
  18. Et nydelig smykke! Du er jamen allsidig. Jeg må klare meg med et lodd jeg, kan jo skje at jeg har flaks. 😊
    Hilsen Liv V.
    krykkja@ hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...