søndag 21. januar 2018

Stjerner til lillebror og storebror

Kan vel trygt si at jeg har fått sydilla - det er vel absolutt det jeg tenker mest på for tida - hva jeg skal sy av hvilket stoff og til hvem...

Fikk gitt dette til svigerinnen min i dag, veldig morsom å gi bort :)


Dette er til lillebror, str 56. Mønster fra Hallonsmulan.
Body'en endret jeg lukking på - tatt utgangspunkt i mønsteret Fuskomlott og endret til bare lukking i raglan-åpningen for at det skal være mindre å kante.



Elsker Baggyheldress, enkel å sy og så fin!



Don't grow up pants sydd som romper er også veldig fin! Sydde den egentlig for å få brukt opp alt stoffet :)

Storebror måtte også få litt (str 98):


Her er raglan-genseren fra boka Helt Spesiell og Jubel, mens buksa er Baggypants slim fra Hallonsmulan.

Storebror og lillebror i stjernemix

3 kommentarer:

  1. Sånne herlige plagg!
    Ønsker deg ei fin fin uke :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har tittet innom her nå :-)
    - sååååå mye fint du har laget siden sist :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...