lørdag 9. desember 2017

Jens må også få Gromjakke


Siden lillesøster Luna har fått Gromjakke i rosa og gult, måtte storebror Jens også få en. 
Valgte farger som eventuelt kan arves. Og så har jeg hørt at moren liker naturfarger :-)


Denne gangen strikket jeg i Knit At Home Classic Cotton Merino for de har så herlige nyanser i brun. Og det er veldig greit med garn som er blanding av bomull og ull for da kan det brukes hele året.

Jeg har forsøkt meg på en Gromlue med øreklaffer. Har planer om å strikke flere av de på nyåret :)



Mønster: Gromjakka
Størrelse: 6 år
Garn: 
Knit At Home Classic Cotton Merino
Pinner: 3,5 og 4.
Detaljer: Strikket ovenfra og ned. Har valgt å ha farger på raglan-fellingen og litt nederst på bolen.
Info om mønsteret: Vevstrikk-mønster.
Mønster med mange valgmuligheter, til barn fra 6 mnd til 12 år. Garn med strikkefasthet 22 brukes, mange garnalternativer i mønsteret.



2 kommentarer:

  1. Så flott den ble, heldige liten prins! Ha en koselig adventshelg, klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Så fin en blog du har! Og så kan jeg se at du bor i Arendal - det gør jeg også :)
    Hilsen en strikkegal dansker :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...