torsdag 3. august 2017

Sommertur - Rauma ullvarefabrikk

Det har vært en dårlig strikkesommer da ferien har blitt brukt til å male og rydde ut av ei hytte. Prosjekter som det er deilig å bli ferdig med forsåvidt, men jeg føler at tida ikke har strekt til - ikke engang i ferien... og jeg har mange sommerprosjekter som nok blir utsatt til neste vår eller sommer.

Men jeg fikk muligheten til å stikke innom utsalget til Rauma ullvarefabrikk på Åndalsnes og det var en positiv overraskelse. Stor og fin butikk med skikkelig bra utvalg og endel tilbuds-kasser med garn til 20 og 30 kr. Veldig dyktig og hyggelig betjening var det også, så kommer nok til å dra innom igjen når jeg er på de traktene :)








Det ble noen nøster med hjem fra en av tilbuds-kassene. Blant annet garnet Pelini (blanding av bomull og lin), som jeg ikke har prøvd før. Tror det må bli til et prosjekt til et nytt familiemedlem som jeg skal bli tante til i januar :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...