torsdag 13. august 2015

Mikrobragd - mønster snart klar for publisering



Skal ikke legge skjul på at dette prosjektet med babykofta Mikrobragd har vært mye arbeid, vet faktisk ikke om jeg har lagt ned så mye arbeid i ett mønster før... Jeg har laget flere mulige rundfellinger og teststrikket noen av de til jeg kom frem til en jeg var fornøyd med. 

Her er to av de som jeg gjorde ferdig på ferietur i Danmark. 
Begge er ett halv år størrelse og er strikket i babyull fra Dale, Gjestal og Sandnes. 

Nå er målet å få mønsteret ferdig og ut i offentlighetens lys i løpet av helga :)

1 kommentar:

  1. Så kjempefin barnekofte du har designet og strikket.
    Alle fargene går til begge kjønn. Jenter MÅ ikke ha rosa til enhver pris!
    De ser større ut pga alt mønsteret, enn 1/2 år. Men du har nok brukt tynt garn og tynne pinner.
    Flotte var de iallefall. Likte fargesammensetningene på alle sammen.
    Må du ha en riktig flott helg.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...