søndag 24. mai 2015

Hvorfor er det mye morsommere med nye planer enn med gamle?

Store deler av helga har gått med til å se på stoff og garn og legge planer for nye prosjekter. Jeg har plenti med gamle prosjekter som ennå ikke har blitt iverksatt, likevel er jeg i full gang med å legge nye planer - for det er jo mest spennende med de nye stoffene som er kjøpt inn og nye planer for kjoler og matchende kofter.



Det er småblomstrede stoffer som er handlet inn til nye sommerkjoler. Satser på 50-talls stil, slik som i fjord. Håper å få tid til å transformere disse råvarene til plagg i løpet av sommeren, det går jo ikke så fort hverken på syrommet eller med strikkepinnene. 
I morgen er det en ekstra fridag, og den skal i alle fall utnyttes maksimalt :)

2 kommentarer:

  1. Ja, hvorfor er det sånn, mon tro. Neimen om jeg vet. Jeg vet bare at jeg også (og mange fler med oss) har det akkurat likedan ;)

    SvarSlett
  2. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...