onsdag 18. mars 2015

Utfordring - dag 2

I dag har jeg funnet bilder av noen skjerf jeg lagde som julepresanger for noen år siden. Jeg heklet blomster og blader av ulike garntyper og sydde det sammen med forsvinnende vliselin (forsvinner når det skylles med lunkent vann). 



Dette var mye arbeid, først hekling, trådfesting sammen med vliselin og tråd, dandering, festing med tusen nåler, masse sying på frihånd på kryss og tvers og til slutt det aller morsomste, å skylle bort vliselinen og se det ferdige resultatet. Jeg lagde 4 stk som jeg gav bort og dessverre har jeg ikke fått laget et til meg selv enda...




Til tørk
Dessverre finner jeg ikke noen bilder som viser skjerfet i bruk, bare veldig mange underveis bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...