søndag 22. februar 2015

Sneak peek Lilje

For et par år siden strikket jeg min første 50-talls inspirerte kofte. Den kan du se mer om her.
Mange har spurt om jeg kunne lage mønster på den og det holder jeg på med nå. Jeg har endret en del på diagrammet og litt på fasongen. Den første ble for smal i halsen, kan fint brukes men greit å kunne kneppe den igjen også :)



Jeg har valgt farger etter en kjole jeg trenger jakke til, den kan du lese mer om i dette innlegget.


Nå er det vinterferie og det er jo deilig, skal nytes med familie, strikking og kanskje litt garnshopping (i alle fall garn-kikking) i Moldes tre fine garnbutikker :)

4 kommentarer:

  1. Et nydelig mønster og vakre farver :) lekker sommerkjole jeg ser - får meg til å savne litt mer varme - ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Kos deg med vinterferie :-)) Garnbutikker er hyggelig alltid.
    Koften har en veldig fin mønster, jeg vil strikke min første kofte i år... riktig ekt med klipp :-)
    Deilig din sommerkjole... utenfor solskinn og snøklokke blomst... kommer våren?
    Ønsker deg en riktig god søndag. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Den var virkelig flott med delikate farger! Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Jeg blir så glad når jeg ser de flotte fargene du bruker på dine strikkeplagg :D
    Ha en fin søndagskveld og en flott uke :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...