fredag 26. september 2014

Strikkedager på Sjølingstad Ullvarefabrik

Jeg gjør meg klar til å være med på Strikkedager på Sjølingstad Ullvarefabrik i morgen. Det skal være kofteutstilling, så da må man jo tørre å ta med seg litt av det man har produsert. (Nordfjord, Garnmannen 175, Rygja, Grønn kofte, Liljekofte, Haukelikofta). 
Håper ingen kikker for mye på detaljene, her er det mye som ikke er perfekt... Man får jo litt prestasjonsangst... 


Håper på å treffe mange kofteentusiaster, medlemmer fra Koftegruppa, bloggvenner og strikkeglade. 
Ønsker alle en riktig god helg :-)

4 kommentarer:

  1. Så gøy det høres ut, og så mange fine kofter du har strikka!
    Kjolen din var også lekker!
    Riktig god helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Flott haug med jakker det! Skulle ønske det var min:D

    SvarSlett
  3. Yes - dette blir bra!! Gårsdagen var så koselig - og tiden fløy avgårde. Blir koselig å treffe deg!!!

    SvarSlett
  4. Hei Gitte
    Så mange fine fargerike kofter du har strikket. Ikke vær redd for detaljene, de er jo hjemmestrikket.
    Skulle gjerne vært med selv, men etter en intens jobbing de siste ukene, med åpning av ny butikk, har jeg fri i dag, og da skal jeg bare suse rundt og slappe av, bla på jentetur byen med datteren min. Men en gang skal jeg dit. Regner med at Liv kommer? Har snakket med henne om Strikkecafe, at hun skal komme. Kanskje du også kan , siden du er med i Koftegruppa?
    Ha en morro helg med skjønne bloggdamer og fine kofte. Lykke til.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...