onsdag 30. juli 2014

Sew-along - Redesign og hyllevarmere

Hovedbidrag

Ekstrabidrag

Her er mine bidrag i sew-alongen i facebook-gruppen Voksne Sygale. Tema er altså redesign og hyllevarmere (stoff som har ligget på vent en stund).

Jeg har svetta godt mens jeg har sydd den siste kjolen, og effektiviteten har ikke akkurat vært på topp. Men det kjennes godt å ha kommet ordentlig i gang med sying og redesign igjen. Trengte et spark bak, og da er det midt i blinken med slike utfordringer :)
Men jeg forsetter å sy jeg, tror jeg har fått litt dilla på kjoler med de vide 50-talls skjørtene, så den som følger med får se flere slike etterhvert :)

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har rukket å sydd. Synes du har vært flink, jeg.
    Og så bra at du tok med Desigual- settet også, som altså er min favoritt ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...