torsdag 9. august 2012

Hvit bomull

er aldri feil om sommeren :-)


 

Denne jakken som jeg har fortalt om tidligere, gjorde jeg ferdig på ferie i Danmark. Og den ble hyppig brukt under oppholdet der.

Jakken er oversized med vide ermer og er strikket lengre bak enn foran.

Mønster: Drops 139-7
Garn: Gjestal Bomull Sport
Pinne: 4

Endringer fra mønsteret: Jeg har strikket den top-down og endret på vrangborden (bare 2r 2vr hele vrangborden).

Dette er en enkel jakke som passer fint inn i sommergarderoben, og så har jakken den nye oversized looken som jeg får mer og mer sansen for. 

1 kommentar:

  1. Jakka er jo bare kjempelekker, Gitte!
    Og Kathinka, ja hun er nydelig!
    Jeg har kledd på endel dokker de siste årene......du må bare ha tålmodighet med henne, for slike damer kan være litt stridige! Hermed er du advart

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...