fredag 1. juni 2012

Ooo lykke

I dag kom det pakke til meg i postkassen.


Ring fra MONOme
Jeg har bestilt ny ring fra MONOme som har butikk på Epla.
Men jammen meg fulgte det ikke med et par superfine øredobber også.




Begge deler håndlaget i sølv og onyx. Onyx er en av mine (mange) favoritter innen halv-edelstener. Super-anvendelig, klassisk og evig vakkert :)


Tidligere har jeg kjøpt denne sølvringen med Labradoritt sten. Den har jeg brukt veldig mye!




MONOme har salg akkurat nå, men snart stenger hun butikken for sommeren. Da selger hun sine vakre smykker og ringer i butikken NR9 i Sandefjord. 




Her er et like utvalg av mine favoritter-produkter hos MONOme. Dette er produkter som allerede er solgt (dessverre), men det er fremdeles mye fint på salg i butikken hennes.


Må også legge til at MONOme vant Håndlaga 2011 i kategorien smykker med denne skjønne ringen:




Ønsker alle en riktig god helg!!

2 kommentarer:

  1. Jeg bare ELSKER smykkene hennes <3

    SvarSlett
  2. Så vakre smykker!
    Den sorte ringen var rålekker!
    - tror jeg må ta en titt hos henne :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...