fredag 10. februar 2012

Fordi jeg fortjener det!

Jippi!
Nå er det fredag og treningsøkt nr tre denne uka er nettopp ferdig svetta.
Og tidligere på dagen har jeg sikra meg et lager med strikke, hekle og sy-inspirasjon :) Fordi jeg fortjener det! 




Nå har jeg nemlig plaget meg selv i flere uker med styrketrening i tillegg til de vanlige kondisøktene. Jeg er nemlig ikke så innmari glad i styrketrening og etter en laaang (og fremdeles tilstedeværende) forkjølelse føler jeg at jeg har blitt temmelig svak. Kondisen har også vært alarmerende dårlig. Det har derfor vært noen vonde uker i det siste med veldig stive og støle muskler. Nå føler jeg at den verste vondten er over og da er det bare å kjøre på med trening framover. Jippi! For nå er det gøy å trene igjen!



Og nå venter en god kopp te og en liten kikk i et av bladene for taco'en blir servert :)
God fredag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...