lørdag 4. desember 2010

Mine fredagsfavoritter på Epla

Akkurat nå er det mine fredagsfavoritter (fra forrige innlegg) som har æren av å være på hovedsida på Epla.


Det er veldig morsomt synes jeg. Enkle mennesker - enkle gleder, er det ikke det de sier??
Det er jo mange som kommer med forslag, så det er hyggelig å bli valgt ut. Ekstra hyggelig er det når jeg ser at andre selgere setter stor pris på å komme med, slik som almaPalma.
Men skynder meg til å tilføye at det er tilfeldig hvilke produkter som kom med og hvilke som står på vent. Synes det er koselig når noen av produktene jeg har valgt ut også blir solgt. Så nå sitter jeg og følger med, og til nå har i alle fall to varer funnet nye eiere.

Dette er selvfølgelig en enkel måte for meg å få vist fram et av mine produkter og butikken min:-)
Gnist-smykket som jeg egentlig hadde valgt ut, ble solgt før det havnet på forsiden til Epla, så måtte finne et nytt et. Har forresten vært "rivende" etterspørsel etter akkurat det smykket som ble solgt - Mitt røde hjerte hadde jeg vel kalt det. Sent i går kveld kom det også en tekstmelding på mobilen om hvor det hadde blitt av. Koselig det, at både mamma, søsteren min og jeg liker dette smykket spesielt godt. Så nå har jeg og søs nesten like smykker, og mamma skjønte vel at hun burde finne et annet et så ikke alle tre har likt :-)


Slik kan det gå...

1 kommentar:

  1. Eg såg det gjekk unna med favorittane dine ja! God smak med andre ord.:)
    Ha ein fin laurdagskveld.:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...